Magia sarbatorilor pascale

Aprilie 17, 2009

Se apropie Pastele si l-au eliberat pe nea Gigi ca prea mult se milogea de aia sa-i dea drumul. Maica-mea, m-a pus sa fac un litru de cafea pentru tiramisu, aragazu proaspat spalat, ca doar deh’ vin sarbatori. Am pus apa sa fiarba, a inceput sa fiarba, am pus 3 lingurite de cafea, cum am turnat ultima lingurita cu pudra magica, mi-am intors capul spre tele-ecran unde se difuza emisiunea ce a facut ravagii in randurile romanilor de peste tot: „Dansez pentru tine” cand aud sfffff fsssf fssssss ….!!!!CAFEAUA!!! a iesit din ditamai oala sub forma unei spume groase si ruginii. Minunatia de aragaz in care maica-mea a investit cel putin jumatate de ora pentru a o curata era dezastru.
De ce am postat chestia asta? ..pentru ca mi s-a parut oarecum amuzanta

Lasă un răspuns

