Publicitate

Mai 6, 2009

Dupa o pauza de cateva zile am venit cu un nou post. Pauza este motivata de faptul ca am fost plecat la bulgari, asta fiind si tema postului, cu ai mei(conflictiul dintre ei si eu despre care va povesteam ceva mai inainte nu s-a ameliorat), neputand pleca si eu pe alte coclauri, mai mioritice, dupa cum as fi dorit.

Oricum, sa revin. Cel mai mult m-au impresionat, de cum am trecut de vama, morile de vant, kilometrii intregi de mori de vant, mori de vant cat vedeai cu ochii, si nu…orice mori, ci ditamai morile de vreo 10 etaje inalte, faine rau(din punctul asta de vedere, bulgarii is mai destepti ca noi). Va anunt de pe-acum ca drumurile seamana mult cu ale noastre, au si ei gropile lor. Anyway, voi sari peste drum si voi ajunge direct la hotel. Cazarea…faina, cu toate cele trebuincioase in camera, curat, ordine…per ensemble…ok. Mancarea era din plin(am fost cazati la chestie din aia…all inclusive), dar din pacate nu prea variata si dupa parerea mea nu foarte calitativa, dar cu siguranta cantitativa. Bauturile…idem. Ca si servicii hotelul ofera tot ceea ce ai nevoie, din pacate trebuia platit pentru unele extravagante cum ar fi wireless-ul si biliardul sau jocurile electronice (lucru care mi s-a parut un pic nerusinat), dar piscina era gratis, desi apa rece nu te prea ademenea.

De vizitat, ai ce vizita, am fost in Varna, care din cate am inteles este al doilea oras ca marime dupa Sofia. Aici am putut sa mananc pentru prima oara in viata mea sushi si sa vad cum arata o toaleta publica fara cacat pe capacul closetului, cu hartie igienica, apa calda, sapun si uscator.

Ma…m-am intins o gramada…ceea ce inseamna ca voi incheia subit…ce mai vreau sa zic e ca a meritat mica excursie, a fost frumos, dar n-as mai merge.

p.s.: preturile sa stiti ca sunt accesibile, asemanatoare cu ale noastre.

Lasă un răspuns

