Snooker reloaded

Mai 8, 2009

Am uitat sa mai aduc aminte de snooker. De castigat am inteles ca a castigat Higgins cu un scor de vreo 18 la 9 sau la 8…ceva de genu’ oricum. Din pacate eu am fost nevoit sa vizionez finala moderata in limba bulgara, lucru care m-a facut sa imi dau seama de cat de importanti sunt moderatorii astia, altfel te-ai cam plictisi. De asemenea am citit pe undeva ca cineva, parca Murphy a reusit brake-ul maxim de 147 de puncte, lucru care cica ar fi rasplatit cu 147 000 de lire…e ceva

Lasă un răspuns

