Shiiiiiiiiiiit!

Iunie 8, 2009

Catrastofal, demential, infernal, panica totala, barbar, brutal…a fost concertul.

Am primit ceea ce ma asteptam sa primesc…piesele de pe albumul nou sunt mai soft, mai mellow si dupa parerea mea mai boring, dar cele vechi au penetrat adanc pana in urechile noastre amintiri placute. Am avut un pogo de vreo 6 melodii, ma gandesc cu groaza la durerea de ceafa de maine, iar setea domina peisajul. Ce mai… Luna Amara destul de ruleaza.

Un răspuns to “Shiiiiiiiiiiit!”

  1. andreea said

    eu ti-am zis ca astea noi sunt blegi,tu batman,batman.oricum,ar merge o luna amara cu melodii vechi,in white horse,la vara.

Lasă un răspuns

