Noutati

Septembrie 17, 2009

Post nou! Post nou!

A inceput scoala ba! Cam asta e nou. Si-s a doispea, si e destul de nasol, ca toti astia cu care umblu doresc sa-mi reaminteasca continuu ca am bac si am bac si am si examen de condus si…multe. Dar cel putin n-am teme…inca, desi cred ca ar trebui sa-mi dau eu singur teme. Anyway…partea faina e ca am un nou aparat foto:D:D…ieee. A fost ziua mea si unchiu-meu, prin bunavointa lui, mi-a dat un zenit-e, doua obiective si o lentila de fish-eye. Toate sunt in stare excelenta si merg de minune. Am cumparat cel mai scump film pe care l-am gasit (doar asa…ca sa ma simt un pic burghez) si l-am inaugurat. Pozele de pe zenit au un alt feeling fata de pe fed-ul meu mai vechi…sunt oarecum mai…reci intr-un fel, sau poate a fost doar lumina de vina. Sunt chiar foarte excited de treaba asta, iar de cateva saptamani incoace stau pe net doar ca sa fac chestionare si sa mai citesc despre fotografie. E si asta o treaba. Atat.

2 răspunsuri to “Noutati”

  1. Copac said

    Treci şi învaţă porcule! Ai bac-ul anul ăsta şi tu stai să freci menta pe internet. Păi, se poate?!

  2. Sorina said

    Bac 😐 Urasc :|. Totul legat de scoala e de toata jena in momentul de fata pentru mine.

Lasă un răspuns

