Am blog da?

Octombrie 8, 2009

Asa ca mai pot trece si eu cate-un gand, cate-o impresie pe-aici din cand in cand. Nu de alta, dar le uit. Asa ca, cu gandul de a trece un gand…trec un gand: un gand. Asa…gata.

Acum…sa va zic ce intamplare ciudata mi s-a intamplat azi. Corpul meu mi-a jucat o festa. Stateam la calculator si faceam chestionare(ca altceva nu prea mai fac in fata monitorului) si imi vedeam mana undeva la periferia campului vizual. Si cum statea ea asa…vedeam si simteam cum se contracta un muschi, de care nici nu stiam ca exista, iar cand incercam sa o privesc direct, adica sa fie in centrul campului vizual, se oprea. Mi-am continuat chestionarul, cu mana acum la periferie, si iar a inceput sa se contracte, cand m-am uitat direct la ea, iar s-a oprit. Si tot asa. Dubioooooos.

4 răspunsuri to “Am blog da?”

  1. Copac said

    Probabil era un transmiţător SRI care pierduse semnalul şi îl căuta. Când te uitai la ea normal ca nu făcea nimic, era pe stealth.

    Mă bucur să aud că, în rest, eşti sănătos, dar nu văd nimic scris despre cum înveţi sârguincios pentru BAC.

    Baftă omule! ne vedem de Crăciun, poate ai timp să ieşim la o bere şi eventual să mă şi duci acasă cu maşina (tu o să bei suc, evident).

  2. Mişu said

    Dude…normal ca iesim, poate beau si suc…sa vedem. Sanatos sunt, iar de invatat m-am apucat serios de ceva vreme, doar ca nu vreau sa zic. Traiesc intr-o seminegare. Sper ca si tu esti bine si n-o mai lasa pe Hippie sa planga singura intr-un colt intunecat si infect de camin. p00p

  3. twixy said

    Mishu cel cu blog !

Lasă un răspuns

