M-am saturat de chestionare…

Octombrie 12, 2009

…asa ca azi-dimineata m-am dus si am luat sala intr-un mod barbar-in 4 minute.  Mai aveam 4 intrebari si nici o greseala si am zis sa mai fac doua, doar asa…ca sa ma sterg pe umeri dupa aceea. Urmeaza orasul. Dar, cred ca in mare, carnetul e aproape ca si luat. Oricum, un lucru e zis: nu dau de baut…bugetul nu permite si in plus de-acu o sa am de platit motorina.

3 răspunsuri to “M-am saturat de chestionare…”

  1. Copac said

    Nu-ţi număra găinele înainte să-ţi spargi oo-le.

  2. uţa said

    Dacă tot aşa, vino o fugă până-ncoa’!

  3. cretu said

    orice ar fi…shotgun!

Lasă un răspuns

