Xbox 360

Ianuarie 19, 2010

De multa vreme n-am mai postat pe-aici. Azi va incant cu doua filmulete, amandoua legate de Craciun si un Xbox 360.

si al doilea, care este mult mai comic dupa parerea mea…

…m-am uitat de vreo cel putin7-8 ori la el si tot am ras ca prima data

4 răspunsuri to “Xbox 360”

  1. That first video is the best. I need to that next year.

  2. cretu said

    in sfarsit…hai ca ma apuc sa ti fac reclama

  3. nielu' said

    Haaaaideee baaaaa….nu e amuzant! Serios. Nu am putut sa rad la primul filmulet, imi venea chiar sa plang. copilul ala chiar spera ca o sa primeasca chestia aia…saracul de eeeel…. [ :)) nu glumesc, chiar mi-e mila de saracul copil ]

    :)) da, a doua e draguta :)) 😀

  4. puci said

    O …ce trist…ce parinti misogini..ce naspa…saracii copchii obsedati de chestii precum XBOX(nici nu stiu ce-i aia)…anyway…peste toate astea…Am ras..:))

Lasă un răspuns

